domingo, 8 de novembro de 2015

As always, I'm late. - Como sempre, eu estou atrasada.

Hello everyone!

Today, I come to show you the new layout I did for the Sketch N Scrap blog.

I loved this sketch drawn by Lisa.


And here is my take:


Visit the blog to see all layouts, Click HERE.

Come play with us. The deadline is until November 30th.

Thanks for stopping by.


In Portuguese:

Bem, como sempre eu estou atrasada. E hoje eu venho mostrar o novo layout que fiz para o blog SNS. Eu adorei o sketch feito pela Lisa.

Sketch e layout estão acima. E se você quiser ver todos os layouts do blog feitos pelo DT, clique AQUI.

Venha brincar conosco. O prazo de participação é até o dia 30/11.

Obrigada pela visita.


Um comentário:

Lisa in Texas disse...

Love the papers you used! Fun embellishments as well!