segunda-feira, 24 de março de 2014

I'm late

Hello everyone!

Sorry again. I'm late with my posts. I'm still without a computer at home and unfortunately I am not able to post the exact day.

This layout below I made for the sketch challenge of the SNS blog.


This is the sketch by Kelly Holifield:

The deadline for participation is until March 31. 

Thanks for stopping by today!

In Portuguese:
Olá a todos! Bom dia. 
Peço desculpas novamente. Eu estou atrasada com as minhas postagens. Eu ainda estou sem computador em casa e infelizmente não estou conseguindo postar no dia exato.  
O layout acima eu fiz para o desafio de sketch do blog SNS, que está valendo desde o dia 15/03 e o prazo para participação é até o dia 31 de março. 

Obrigada pela visita. 

Um comentário:

VintageScrapsCanada disse...

Love this layout - I still need to complete mine - Great job